Zobena kaša sa kokosom i bijelom čokoladom

 Čim malo zahladi ja najrađe za doručak spremam razne kaše i najviše volim mlaku, kuhanu ( one prekonoćne , hladne mi nisu baš omiljene ). Veseli me što mi se često kod ovakvog doručka pridruži i muž i što je i on uz mene zavolio ovakav tip doručka.

Kod pripreme zobene kaše uvijek volim kombinirati neke druge namirnice uz zobene pahuljice ( ovdje si stvarno možete dati mašti na volju) , volim da mi ovakav doručak uvijek bude drugačiji . U ovoj kaši kombinirala sam kokos i bijelu čokoladu i dobila novu omiljenu kombinaciju , baš pravi okus za kraj ljeta..



* SASTOJCI:

1 mjerica finih zobenih pahuljica
1/2 mjerice ribanog kokosa
2 mjerice kokosovog mlijeka
2 mjerice vode
prstohvat soli
25 g bijele čokolade
1 žlica kokosovog šećera

Za toping:
nekoliko smokvi
žlica ribanog kokosa
2 žlice namaza od kokosa
1 grubo izmrvljen zobeni keks


* PRIPREMA:

U lončić staviti zobene pahuljice, ribani kokos, kokosov šećer ,sol i vodu te kokosovo mlijeko i kuhajte na laganoj vatri dok ne dobijete finu kremastu strukturu. Na kraju umiješati bijelu čokoladu i još malo prokuhati da se sve fino poveže.Sipati u tanjure ili zdjelice i dekorirati.

- Kod mene je mjerica manja šalica zapremine malo više od 100 ml ( vi prilagodite veličinu mjerice ovisno za koliko osoba kuhate, od ove mjere ja dobijem dvije srednje porcije zobene kaše ).

- Ja kod pripreme zobene kaše koristim uvijek više tekućine jer volim da mi je kaša malo rijeđa i uvijek je kuham ili samo na vodi ili isti omjer vode i nekog biljnog mlijeka ( vi prilagodite svom ukusu).

- Namaz od kokosa je bio Bounty namaz koji sam dobila na poklon a umjesto njega može proći i kokos linolada ili neka homemade zdravija verzija sa kokosom.

- Za dekoraciju sam iskoristila zadnje smokve ubrane u vrtu - kaže dragi da je bilo jako fino. Ovo je bila porcija za njega jer ja ne volim svježe smokve ali su mi brutalne kao dekoracija. Za sebe sam složila porciju sa karameliziranim jabukama.  


 


Ako isprobate recept bit će mi drago da javite dojmove ovdje na blogu ili na mom instagram ili facebook profilu.

Dobar tek vam želim!

vaša Anamarija













Primjedbe