LAMPIONI OD LIMENKE

Malo kasnim sa postom, trebao je biti napisan još za Valentinovo. Ali nikad nije kasno da se širi i dijeli ljubav. Svjetlost ljubavi treba stalno svjetliti među nama a ne samo za dan zaljubljenih, zar ne ?

Otkad znam za sebe ja sam kreativac, oduvijek sam više voljela kistove i boje nego račune i matematiku. Uvijek mi neke ideje padaju na pamet i sakupljam različite predmete( poput nekog hrčka ), ono što je nekome otpad meni je materijal za neku novu ideju. Volim odbačenim stvarima dati novu šansu i pretvoriti ih u nešto što me veseli.

Tako je bilo i sa ovim limenkama. Kod mene limenke od konzerviranog povrća i voća ne završe nakon upotrebe u kanti za smeće, ja ih lijepo operem i pospremim, ima ih svugdje po kući , kad mi počnu smetati osmišljavam što ću od njih napraviti ;)


Sa ovom idejom započela sam još za Božić, komodu u hodniku željela sam dekorirati i osvjetliti na drugi način a ne samo sa kupljenim lampicama, pa mi je pala na pamet ideja da od sakupljenih limenki napravim male lampione u koje se mogu staviti mirisne svjećice ili male lučice. Na kartončiće sam nacrtala željene motive( jelkice i srca ), izrezala ih i zalijepila krep trakom( onom koja se koristi za zaštitu štokova kod ličenja stana ) na limenku. A onda je krenula avantura...uzela sam u ruke neko malo šilo i krenula bušiti rupe, ali odmah sam zapela - šilo preslabo a limenka tvrda, neda se ona ;). Tada u pomoć uskače moj Ranko, odlazi u garažu po malo jače šilo i po mojem predlošku limenke su ubrzo dobile novi rupičasti izgled. 
Pa da krenemo sa uputama za izradu lampiona.


Potrebno je:
- različite veličine limenki
- karton, olovka, škare
- krep traka
- šilo ili čavao i čekić
- male mirisne svjećice ili lučice


IZRADA:
- limenke operite i posušite
- na kartončiće nacrtajte željeni motiv koji želite prenijeti na limenku( kod mene su bile jelkice i srca povodom Božića te srca povodom Valentinova), možete odabrati različite motive - ovisi za koju vam prigodu trebaju lampioni ( npr. anđeo, jelka, srce, cvijet, kućica, ptica, ...)
- kad ste nacrtali motive , izrežite ih i zalijepite pomoću krep trake na limenku
- uz pomoć šila ili uz pomoć čavla i čekića po rubovima motiva na limenki izbušite rupe( možete izbušiti i neke geometrijske ili apstraktne motive, prepustite se mašti )
- kad ste završili sa izradom motiva maknite nacrte u limenku stavite svjećicu i zapalite ... i čarolija može početi

* ideja za Božić


* ideja za Valentinovo

Nadam se da vam se ideja za izradu ovih lampiona sviđa, ako se odlučite na izradu slobodno u komentar napišite kakav je lampion zasvjetlio u vašem domu. 

Primjedbe