TUTTI FRUTTI keksići

Još jedni keksići bez jaja kod mene. Malo su me namučili, ali snašla sam se i izvukla ;)  Nije ništa komplicirano u načinu pripreme, mene su zeznule mjere. Naime recept je sa jednog američkog sajta i naravno da su mjere u cupovima ( šalicama) i naravno da ja u mom notesu imam  zapisane tabele sa mjerama koliko je čega u šalicama kod nas u gramima i naravno da sam u žurbi krivo pogledala u tabelu pa sam umjesto 1/ 2 šalice maslaca ja pogledala u krivi stupac i izmjerila samo 1/4 šalice maslaca. Kad sam skužila u čemu je caka već je bilo kasno ( nisam pri ruci imala omekšali maslac sobne temperature ) pa sam maslac koji mi je nedostajao nadoknadila sa par žlica hladne vode i par žlica svježe iscjeđenog limunovog soka - koliko mi je bilo potrebno da lijepo povežem tijesto.


 Napisati ću mjere u cupovima( šalicama ) i u gramima tako da vam bude lakše.

Jedna šalica( cup) je 240 ml.




SASTOJCI:
- 1 šalica brašna ( 125 g )
- 1/2 šalice maslaca ( 113 g )
- 1/4 šalice + 2 žlice šećera u prahu ( 75 g ) 
- 1/4 šalice mješavine kandiranog voća ( 40 - 50 g)
- 1/8 žličice praška za pecivo
- 1 vrećica vanilin šećera ili limun šećera ( ja koristim običan šećer aromatiziran naribanom koricom domaćih limuna ) *
- prstohvat soli
* u originalnom receptu korišteno je 2 žličice ribane korice naranče i 3/4 žličice ekstrakta vanilije)
+++ pošto sam ja zeznula sa vaganjem maslaca onaj limunov sok je na kraju keksićima dao posebnu svježinu tako da možete slobodno malo smanjiti količinu maslaca i zamjeniti ga sa žlicom svježe iscjeđenog limunovog soka


PRIPREMA:
- Maslac izvadite pola sata prije pripreme da vam omekša.
- Omekšali maslac stavite u zdjelu i dobro ga razradite mikserom da bude kremast a zatim u maslac dodajte šećer u prahu, pomiješajte i sve dalje miksajte da se poveže i smjesa dođe fino kremasta zatim dodajte vanilin šećer sa limunovom koricom ( ili naribanu narančinu koricu i vanilin extrakt ).Po želji dodati i malo svježe iscjeđenog limunovog soka.
- U smjesu umješajte prosijano brašno sa praškom za pecivo i sol i umjesite tijesto tako da vam bude kompaktno i da vam ne bude ljepljivo.
- Na kraju umješajte mješavinu kandiranog voća i sve povežite, Nemojte previše mjesiti. Dobivenu smjesu oblikujte u kobasicu , zamotajte u prozirnu foliju i stavite u hladnjak 60 minuta.
- Izvadite tijesto na radnu površinu i narežite ga kriške ( ni previše debele, ni previše tanke ). Ja sam dobila 26 keksića.
- Keksiće složite na pleh obložen pek papirom sa malim razmakom i pecite ih u zagrijanoj pećnici na 180 C i pecite 15 minuta dok malo ne zažute po rubovima.


- Kad su pečeni keksići su malo mekani ali se hlađenjem očvrsnu. Ohladite ih na kuhinjskoj rešetki i čuvajte ih u limenoj kutiji.
- Evo ovdje možete pogledati i original recept.

Primjedbe