MUFFINI SA JAGODAMA I TREŠNJAMA




U proljeće najviše se veselim jagodama i trešnjama. Ovo voće najviše me podsjeća na djetinjstvo i vrt u dvorištu naše kuće. Jagode su uvijek tako divno mirisale. Kad bi ih mama ubrala i donijela u kuću cijela je kuhinja mirisala na njih. Najdraže su mi bile svježe posipane samo sa malo kristal šećera i onda ih lagano promješaš a one otpuste sok na dnu zdjelice. Tih par žlica soka bile su mi uvijek najslađe. Ili jagode sa šlagom, ali ne šlagom od vrhnja za šlag već onim šlagom u prahu od Dr.Oetkera e taj je najbolje pasao uz svježe jagode.
Trešnje su isto vezane sjećanjima za djetinjstvo. Mi smo imali staru trešnju na kraju dvorišta i kao klinka sa mojim prijateljima uvijek sam se verala po njoj. Verali smo se mi i po susjedovoj trešnji i po svim trešnjama u naselju. Veselo smo zobali trešnje i brali ih u majicu a i voljeli se kititi njima.Onda su naušnice od trešanja baš bile in. 


Ja jako volim muffine i jako su mi zgodni posebno za ponijeti ako se ide negdje na put ili na izlet. Ovi muffini ne sadrže puno jaja niti puno masnoće ( inače ne volim deserte u kojima bude puno maslaca ) a nisu niti jako slatki a dodatak voća daje im svježinu i sočnost. 
U muffine sam dodala najdraže proljetno voće - i trešnje i jagode i ovo je baš bio pravi pogodak. Ispali su jako fini i jako mirisni, mirišu baš na proljeće.

  
* SASTOJCI :

280 g pšeničnog brašna
160 g smeđeg šećera
2 jaja
180 g mlijeka
70 g ulja
1 žličica ekstrakta vanilije ili 1 vrećica vanilin šećera
1 žličica praška za pecivo
1/2 žličice sode bikarbone ( ako ju ne volite možete zamijeniti praškom za pecivo )
prstohvat soli
200 - 250 g jagoda i otkoštenih trešanja

ZA POSLUŽIVANJE:
tučeno slatko vrhnje ili sladoled od vanilije



* POSTUPAK:

Pripremite kalup za muffine sa papirnatim košaricama ( od ove količine tijesta dobiti ćete 12 muffina ).
Pećnicu zagrijte na 200 C.
Očistite jagode, operite, odrežite na pola a onda na komadiće i odložite sa strane. Operite i otkoštite trešnje, i njih stavite sa strane.
U zdjelu prosijte brašno sa praškom za pecivo, pa dodajte sodu bikarbonu,ekstrakt vanilije i sol.
U drugoj zdjeli pjenjačom pomiješajte jaja sa šećerom, mlijekom i uljem.
Pomiješajte zajedno jagode i trešnje i lagano ih zaprašite brašnom.
Dodajte mokre sastojke u suhe i lagano pomiješajte  da se sastojci sjedine, na kraju lagano umješajte pripremljeno voće.
Smjesom napunite pripremljene košarice i muffine stavite peći u zagrijanu pećnicu 20 do 25 minuta dok lagano ne pozlate.



Muffine izvadite iz pećnice, ostavite minuticu u kalupu a zatim ih ohladite na kuhinjskoj rešetki.

Poslužite ih uz tučeno slatko vrhnje ili uz kuglicu - dvije sladoleda od vanilije.



Ako probate recept bilo bi mi drago da javite dojmove ovdje ili na FB ili instagram profilu bloga.
Dobar tek vam želim!
vaša Anamarija


* fotografije iz arhive, a recept objavljen i na mom profilu na Coolinarici davne 2013.g.



Primjedbe