Kakao kikiriki torta (bez jaja)

Drugi rođendan bloga :) 


Ne mogu vjerovati da je prošlo već dvije godine kako sam se upustila u ovu moju gastro - blogersku avanturu i krenula sa zapisivanjem mojih kuharskih pustolovina i odlučila ih podijeliti sa vama . Drago mi je da se družimo  i da volite zaviriti u ovaj moj mali kutak virtualnog svijeta. Pa kad je rođendan red bi bio da ga proslavimo i uz tortu.


Biskvit za ovu tortu često radim i volim ga kombinirati sa raznim kremama.Originalni recept za biskvit objavila je na Coolinarici moja cool prijateljica Radmila i volim ga baš zbog toga jer je pun okusa, sočan i bez jaja. Krema je moja varijanta peanut butter kreme sa puno manje šećera i maslaca nego što nalazimo u takvim kremama. I za kraj sve preliveno čokoladnim ganacheom i dekorirano čokoladnim dražejama. Baš sve puno čokoladnog okusa kako i priliči za " Srce od čokolade " rođendanski party.



* SASTOJCI ZA BISKVIT:

- 450 g pšeničnog brašna
- 420 g šećera
- 45 g gorkog kakaa
- 175 g otopljenog maslaca
- 500 ml vruće vode
- 2 žličice soda bikarbone
- 1/ 2 žličice soli
- 2 žlice bijelog octa
- 1 vanilin šećer

* SASTOJCI ZA KIKIRIKI KREMU:

- 255 g maslaca od kikirikija
- 50 g običnog maslaca
- 50 g šećera u prahu
- 1 vanilin šećer
- 200 ml slatkog vrhnja
- 250 g mascarpone sira

* SASTOJCI ZA GANACHE PRELJEV:

-100 g tamne ćokolade za kuhanje
- 100 ml slatkog vrhnja



* PRIPREMA:

Kalup za tortu promjera 26 cm obložiti pek papirom, pećnicu zagrijati na 180 C.
U zdjelu dodati prosijano brašno i gorki kakao, sodu bikarbonu, sol, šećer i vanilin šećer i sve zajedno promiješati.
U drugoj zdjeli promiješati vruću vodu,otopljeni maslac i ocat. Sve sjediniti.
Mokre sastojke uliti u suhe sastojke i sve špatulom pomiješati dok ne dobijete glatku smjesu.
Smjesu izliti u u kalup za tortu i staviti peći u zagrijanu pećnicu i peći 20 minuta, a onda temperaturu pećnice smanjite na 160 C i pecite još 35 - 40 minuta.Provjerite drvenim štapićem dali je biskvit pečen.
Biskvit ostavite u kalupu da se potpuno ohladi.
Tokom pečenja biskvit se malo napuhne na vrhu.Kad se biskvit ohladi poravnajte ga nožem i preokrenite ga na servisni tanjur tako da vam dno biskvita bude na vrhu torte.Biskvit prerežite dugačkim nožem tako da dobijete dvije kore.


Dok se biskvit hladi pripremite kremu.
Umutite slatko vrhnje u šlag i vratite u hladnjak.
Mikserom izmiksajte maslac od kikirikija i običan maslac a zatim mu dodajte šećer u prahu i vanilin šećer i lagano umiješajte. Nastavite sa miksanjem i malo po malo dodajte sir mascarpone i sve povežite u homogenu smjesu, Na kraju lagano umješajte tučeno slatko vrhnje i sve sjedinite.

Polovicom pripremljene kreme namažite prvu koru biskvita a zatim poklopite sa drugom korom. Oko torte možete staviti obruč i vratiti u hladnjak da se malo stegne.
Zatim tortu premažite ostatkom kreme( ostavite dio kreme za dekoraciju ). Vratite tortu u hladnjak a za to vrijeme pripremite čokoladni ganache za preljev.


  Čokoladu nasjeckajte i prelijte ju sa zagrijanim slatkim vrhnjem i sve dobro promiješajte da se sjedini. Malo prohladite ganache da se malo zgusne ali da ostane tekuć i prelijte ga ravnomjerno po torti i poravnajte tako da vam po rubovima čokolada kaplje po ivicama torte.Ostavite da se čokoladna glazura stegne i ohladi a zatim završite sa dekoracijom torte.
Ostatak kreme još malo razradite i stavite je u slastičarsku vrećicu. Dekorirajte sa kremom tortu po želji. Za dekoraciju možete koristiti i čokoladne dražeje i čokoladne mrvice ( ja sam koristila šećerne kristaliće ),




Ako volite kombinaciju čokolade i kikiriki maslaca ovo je prava torta za vas. U ovoj kombinaciji sam je radila i za moj rođendan i svi gosti su bili oduševljeni.
Ako isprobate svakako javite dojmove, biti će mi drago.

Primjedbe