Rotkvice i mladi luk iz pećnice

Poslije Uskrsnih blagdana osim Uskrsne šunke često u hladnjaku ostane koja vezica rotkvica i koji mladi luk. Ali i bez obzira na Uskrs proljeće je sezona ovog povrća koje se osim u salatama i hladnim jelima može pripremiti i kao topli prilog.

Ja sam danas rotkvicu i malo mladog luka pekla u pećnici i bili su mi fini prilog uz pileća prsa za ručak. Malo drugačiji a zanimljiv prilog.


SASTOJCI:
- 1 vezica svježe rotkvice
- 1 vezica mladog luka( po želji - ja sam imala samo 2 komada)
- 3 do 4 žlice extra djevičanskog maslinovog ulja
- 1/2 žlice octa aceto balsamico 
- 1/2 žličice suhog mažurana
- malo mješavine začina( suhi češnjak, crni papar, krupna morska sol, paprika, suhi peršin i suhi vlasac ) u mlincu
- malo soli ( po potrebi )
- malo limunovog soka ( po želji - za serviranje )


PRIPREMA :

- Rotkvicama odrezati lišće a ostaviti samo malo peteljki na njima. Dobro ih oprati pod mlazom vode, posušiti ih papirnatim ručnicima i ostaviti sa strane.

- Sa mladog luka odrezati korijenčiće i vrhove zelenih peteljki ( ako su oštećene ), luk isto oprati pod  mlazom vode, obrisati papirnatim ručnicima i staviti sa strane.


- Pećnicu zagrijati na 180 C , manji vatrostalni pleh obložiti pek papirom. U pleh staviti rotkvice i mladi luk, preliti maslinovim uljem i aceto balsamicom, posoliti, dodati suhi mažuran i po povrću samljeti i mix začina. Sve promješati kako bi se maslinovo ulje ulovilo svugdje po stjenkama povrća. Ako je potrebno po vrhu pokapati još malo maslinovog ulja.



- Pleh sa povrćem staviti u zagrijanu pećnicu i peći 30ak minuta. Povrće izvaditi iz pećnice i toplo servirati kao prilog uz neko meso. Po želji prije serviranja možete po rotkvicama pokapati malo svježe iscijeđenog limunovog soka.



- Ja sam danas pečenu rotkvicu i mladi luk poslužila za ručak uz pileća prsa u umaku uz dodatak senfa, currya, začina: sušenog mažurana i sušenog bosiljka, ružmarina i lovora ; uz piletinu sam dinstala i krupno narezanu kapulu i mrkvu.Uz piletinu sam poslužila i cous cous ( u koji sam dodala mažuran). Nama je ovo bila idealna kombinacija i baš smo na ovaj tmuran i kišoviti dan uživali u ovom ručku.





Primjedbe

  1. E rotkvice u pećnici to mi nikad ne bi palo na pamet. Baš da probam, jer ih volim sveže.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar