ČOKOLADNI CHEESECAKE - bez pečenja

Bio je ovo moj ovogodišnji rođendanski kolač, iako sam fotkice već objavila na facebooku bio bi red da recept napišem i na blogu. Fina čizika puna čokoladnog bogatog okusa a topi se u ustima. Brzo se pripremi, ne treba vam pećnica, samo je dobro rashladite i poslužite. Moji su gosti bili oduševljeni, a i ja zajedno sa njima.

SASTOJCI:

* ZA PODLOGU:
- 170 g suhih čokoladnih keksića( može i digestive keksi ili petit beure)
- 80 g otopljenog maslaca
- 1 žlica meda
- 30 g lješnjaka

* ZA KREMU :
- 400 g lješnjak namaza ( nutella )
- 400 g krem sira( philadelphia ili abc) ili svježa ricotta

*
- za posluživanje: tučeno slatko vrhnje ili šlag
- malo gorkog ili slatkog kakao praha za posip



PRIPREMA:

- Ja sam koristila neke talijanske suhe čokoladne kekse, umjesto njih možete koristiti i suhe kekse tipa digestive ( one koji se vama više sviđaju )


- U multipraktik stavite razlomljene kekse, lješnjake( koje zbog boljeg okusa možete prije malo tostirati i onda prohladiti, ja ih nisam tostirala ) i sve fino sameljite.
- Zatim dodajte otopljeni i prohlađeni maslac i med i sve zajedno sjedinite u kompaktnu masu.

- Pripremite kalup za tortu sa odvojivim obručem. Moj je bio promjer od 26 cm. Ako želite da vam čizika bude malo viša možete koristiti manji promjer kalupa ( 24 cm ili 22 cm). Od papira za pečenje odrežite krug promjera kalupa kojeg koristite i stavite ga na dno kalupa.
- Smjesu za podlogu žlicom ravnomjerno rasporedite po dnu kalupa i dobro ga utapkajte žlicom. A onda kalup sa podlogom stavite u hladnjak najmanje 30 minuta da se podloga lijepo stegne.
- Za to vrijeme pripremite nadjev. U zdjelu stavite čokoladni namaz i krem sir ili ricottu ( ja sam koristila ricottu) i sve fino razradite mikserom dok ne dobijete povezanu kremu.
- Kremu ravnomjerno rasporedite na podlogu i zatim čiziku stavite u hladnjak najmanje 4 sata da krema očvrsne prije posluživanja.
- Kad izvadite čiziku iz hladnjaka lagano nožem prođite sve okolo uz rub a onda pažljivo odvojite obruč. Ako treba rub kreme malo zagladite nožem.
- Za dekoraciju možete slatko vrhnje izmiksati u šlag ili možete koristiti i šlag pjenu iz vrećice i od nje umutiti šlag. Dekorirajte prije posluživanja sa tučenim slatkim vrhnjem ili šlagom prema vlastitoj želji. Prije posluživanja po vrhu cijele čizike možete posipati i malo kakaa u prahu.



 - Za dekoraciju možete koristiti i sjeckane lješnjake ili sjeckane bademe, čokoladne strugotine ili nešto po vašoj želji.




Primjedbe